16 Temmuz 2014 Çarşamba

MİM

Sevgili ŞEYMA TANIŞ  beni mimlemiş. Soruları keyifle yanıtlayacağımı belirtmiştim.Başlayalım o zaman :)

Blog ismin neden bu? Özel bir anlamı var mı ki?
Blog açmayı düşündüğüm sıralarda bu ismi rüyamda gördüm ve minik kızıl olarak bloğu açtım gayet memnunum üstelik :)

Hayatının en acı olayı ne ki? Ölüm dışında, sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç ?
Kişisel olarak en acı olay diyebileceğim birşey yok ama şu zamana gelene kadar o kadar çok toplumsal anlamda acı olay yaşadım ve yaşadık da diyebilirim ki; hiçbirine şahit olmamayı dilerdim. Nasıl bir ders aldığıma gelirsek; bütün kötülüklerin anası meğerse cehaletmiş.

Yurtdışında görmek istediğin bir yer var mı?
Yeni yerler keşfetme konusunda doyumsuz olan ben yurtdışında her yeri görmeyi isterim tabi ki de ama önceliğim şu an için İtalyan Rivierası özellikle de Positano ve de Ürdün'de ki Petra Tapınağı.

Hayatının kitabı ne?
Hayatımın kitabı diyebileceğim bir kitap yok ama ilk okuduğum zaman Susanna Tamaro'nun Anima Mundi'si beni bi hayli etkilemişti; şimdi tekrar okusam aynı şeyi düşünürmüyüm bilmiyorum.

Koleksiyonunuz var mı? Varsa ne?
Küçüklüğümde pul koleksiyonum vardı, gerçi hâlâ da durur:) Biriktirmeyi çok severim, hem de herşeyi.Şu an devam ettiğim ise gittiğim yerlerden topladığım magnetlerim; ama özel ve farklı olan :)

Hangi enstrüman olmak isterdin?
Sanırım flüt nam-ı diğer yan flüt; büyüleyen bir tınısı var.

8 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim kırmadığın için :)
    Magnet koleksiyonu çok güzel oluyor ama ya :)
    Sahiden var mı pul koleksiyonun ;)
    Yan flütün sesi başka ama ya :)
    Çok güzel olmuş tekrar çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek; ben teşekkür ederim güzel soruların için ;gerçekten de keyifliydi cevaplaması...
      Evet pul koleksiyonum var; üstelik çok emek verilmiş bir koleksiyon :)))

      Sil
  2. enteresan ya rüyanda mı gördün gerçekten blog adını? tabii pul koleksiyonu da gözümden kaçmadı;) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka gibi değil mi ? Ertesi gün kardeşime anlatmıştım bir hayli eğlenmişti benimle :))
      Pul koleksiyonu ayrıcalıklıdır :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Benim de vardı pul koleksiyonum , kim bilir nerelerde şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gözüm gibi sakladım; birgün değerlenir de satarım diye bekliyorum sanırım :)

      Sil
  4. ak sakallı dede ; "minik kızıl" olacaksıııın mı dedi :d

    YanıtlaSil
  5. Söyleyen kişinin simasını hatırlayamıyorum ama bir ses fısıldadı işte :)))

    YanıtlaSil