31 Mart 2013 Pazar

GARİPÇE



Yok yok bahar değil yaz gelmiş meğerse; bu nasıl güzel bir havaydı öyle. Bizde bu havayı kaçırmayıp değerlendirelim dedik ve kendimizi Garipçe'ye attık. Garipçe Sarıyer'e bağlı çok tatlı bir balıkçı köyü. Sabah kahvaltımızı kumsalda yaptık ve köyün altını üstüne getirip bol bol fotoğraf çekerek günü sonlandırdık.




Sabah 11 gibi orada olmamıza rağmen bütün masalar doluydu; artık insanlar ne kadar erken geliyorsa :) Neyse bizde oturacak bir yerler bulduk nihayetinde. Kahvaltı olarak çok bişey beklememekte fayda var bi şekilde karnınız doyuyor, havası yetiyor mutlu ayrılmanız için.












                 Bu eve bayıldımm, uygun bir fiyata bana satarlar mı acep !



Henüz İstanbul'da olup ta gitmeyen varsa 3.köprü buraların doğallığını bozmadan ve de biraz huzur bulmak adına mutlaka gidin ve görün derim. 







10 yorum:

  1. bugün herkes dışarıdaydı , ama ben bütün
    gün temizlik yaptım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şeyi ben de cumartesi yaptığımdan çok iyi anlıyorum :)

      Sil
  2. çok güzel bir yer...
    ne çok görmediğimiz yer var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle keşfedilecek o kadar çok yer var ki ....

      Sil
  3. Ay burası ne kadar güzel bir yer böyle. Bayıldım. Gerçekten o ev çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım hep böyle de kalır

      ev benim kimselere vermem :)

      Sil
  4. Gecen yaz gittim, cok sirin bir yer. Istanbul'da ama Istanbul'dan cok uzakta gibi bir his veriyor. Bir de bir ressam vardi orada, sokakta yagliboya tablolarini satiyordu. Guzel tablolar vardi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende öyle İstanbul'dan çok uzaktaymışsın hissini yaşatıyor; malesef ressamı göremedim :(

      Sil
  5. gitmek istediğim bir yer, Sarıyer zaten başlı başına İstanbul'dan çok farklı :) Önceden Sarıyerde oturanlar Taksime gittiklerinde İstanbul'a gidiyorum dermiş :) 3. köprü bu durumu değiştirecek, ben de gidip görmeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem 3.köprü hem de İstanbul'un gittikçe artan bu kalabalığı heryerin doğallığını bozuyor o nedenle fırsatları değerlendirmeli :)

      Sil