5 Şubat 2013 Salı

Beirut


    Beirut 1986 doğumlu Zach Condon'un kurmuş olduğu balkan ezgilerini rock müzik ile harmanlayan, benim de bayıldığım müzik grubu. Bu sene eylül ayında Kuruçeşme Arena'da ki konserlerine gitmeyi ne kadar da çok istemiştim:(  Dinlerken her enstrümanın tadını ayrı alıyorsunuz. Çalmadıkları müzik aleti yok gibi ki kıskanmamak elde değil; çellodan tutun da akordion, gitar, mandolin, bateri, keman, org, saksafon, trompet ve trombona ve hatta ukeleleye kadar :) Ukelele ise Hawaii gitarı olarak da bilenen 4 telli, gitara benzeyen mini bir müzik aleti.



    Benim en sevdiğim parçaları Gulag Orkestar ile Elephant Gun . Hele de Gulag Orkestar beni hüzünlendiriyor mu eğlendiriyor mu bilemedim. Birbirine zıt duyguları ve belki de isyanı ve acıyı içinizde hissediyorsunuz.







4 yorum:

  1. Güzel post... ellerine sağlık bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  2. ben de çok seviyorum bu grubu, farklı tarzları harmanlamak biraz riske girmektir sanatta, ama bu oglançocuğu ve arkadaşları iyi başarmış...güzel bir keşif

    YanıtlaSil